Alene på kino!

Jeg har ingen problem med å gå på kino alene. Har jeg lyst til å se en film og jeg ikke har noen å gå med så går jeg alene. I går gikk gikk jeg på kino alene. Så filmen Guernsey forening for litteratur og potetskrellpai. Utrolig fin film. Den varer i to timer men det føltes ikke sånn ut. Det var kun meg og ei til i kino salen. Deilig å ha kino salen nesten helt for seg selv. Utrolig behagelig film. Kosa meg skikkelig og slappet riktig godt av. Utrolig viktig å få tid for seg selv. I går greide jeg å kose meg skikkelig alene på kino. Gjør det ellers å men i går var det spesielt. 

Her har du et utdrag fra filmen: 

London, 1946. Den karismatiske forfatteren Juliet mottar et brev fra et medlem av en mystisk bokklubb som ble startet på den nazi-okkuperte øya Guernsey i den engelske kanal. Nysgjerrig på hvem som står bak brevet bestemmer hun seg for å besøke øya. Her møter hun de herlige eksentriske medlemmene av Guernseys forening for litteratur og potetskrellpai, inklusiv Dawsey, den litt mystiske men fasinerende mannen som skrev brevet. Ettersom hemmeligheter fra krigen avdekkes, knyttes Juliet enda mer til øya, bokklubben og Dawsey, noe som kommer til å forandre hennes liv for alltid. (hentet fra filmweb). 

Anbefaler denne filmen på det varmeste. 

#film #kino #alenetid. 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *