Til Bergen og enestående familier!

Til lørdagen reiser vi til Bergen med Enestående familier Haugesund. Vi skal på akvariet der. Jeg har aldri vært der før. Sønnen min har vært i Bergen med en kompis og familien hans. Gleder meg til å dra dit og oppleve litt av Bergen. Har lyst til å dra dit men har ikke fått muligheten før nå. Enestående er et flott tiltak for de som er alene med barna sine. Jeg er glad for å ha kommet over de. Vi har fått oppleve mye til en veldig lav pris takket være Enestående familier. Vi betaler nå 150kr for turen tur/retur og inngangsbilletten til akvariet. http://www.enestaaendefamilier.no gå inn å ta en titt på hva de driver med og om de har en gruppe der du bor. Mange kjekke opplevelser og du betaler en liten sum i egenandel. Veldig fint om for deg som er aleneforeldre og har ikke så god økonomi. Du får mye for pengene. Pluss du blir kjent med nye mennesker. Det har betydd mye for meg. spesielt når jeg har vært ny i byen. Vi flyttet hit for tre år siden. 

Sønnen min håper på at vi får litt tid til andre ting. Han har lyst til å ta meg med på Fløyen. Hvis vi ikke får det til nå håper jeg at vi får det til en annen gang. Sønnen min gleder seg veldig til å dra til Bergen. Jeg også selvfølgelig. Dette blir en bra tur. Akvariet er Norges største akvarium og har over 60 store og små akvarier.

#bergen #akvariet #tur #eneståendefamilier

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *