En god start på dagen!

Da har jeg fått kommet meg hjem etter trening og spist litt. Har ikke fått dusjet enda. Er litt treg med å komme meg i dusjen. Syns det er deilig å sitte å slappe av litt før jeg gjør det. I dag hadde jeg en 45 minutters økt på ellipsemaskin. Og det ble ekstra slitsomt nå som det er så utrolig varmt ute. Svetter skikkelig. Det er så utrolig digg å starte dagen med trening. Får vekt kroppen og får en god energi resten av kroppen. Jeg blir veldig slapp hvis jeg ikke får trent. Jeg har trent nå hver uke og omtrent hver dag i to år nå. Er så utrolig godt at jeg har fått det til å bli en god vane. 

Jeg trener styrketrening 3 ganger uken og kondisjontrening 3-4 ganger i uken. Kjør fullkropps program når jeg trener styrke. Jeg trener alltid på morgenen hvis det ikke kommer noe annet i veien. For meg er det en god start på dagen. Så jeg er glad for at jeg har muligheten til å trene på morgenen. Hva gjør du for å få en god start på dagen? Er litt dårlig kvalitet på bildene siden de er tatt med mobilen.

#trening #kondisjon 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *