Onsdags økten

I dag var det tid for styrketrening igjen. Har vel vært litt små lei styrketreningen i det siste men i dag var det snudd igjen og gleden ved styrketrening var tilbake igjen.Eller gleden har vel ikke vært helt borte men har vært litt små lei.  Jeg må pushe meg selv for å ikke droppe ut av treningen.For jeg vet at jeg føler meg så mye bedre etter jeg har trenet. For jeg vet at når jeg begynner å droppe ut så er veien nedover veldig enkel. Vet at når jeg dropper ut så ender det opp med at jeg slutter å trene. Selv om man har godt av litt fri inne mellom så er det viktig for meg å holde ting gående for at jeg ikke slutter med de gode vanene jeg har opprettet med trening. Det er snart sommer ferie og da blir det noen turer hit og dit og da blir det automatisk litt fri fra trening, så da får jeg ta litt fri da. 

Det er utrolig varmt her i Haugesund for tiden. Og det merker jeg godt når jeg trener. Svetter mye fortere. Svetten siler nedover ryggen og ansiktet. I dag ble jeg skikkelig svett på knærne til og med. Når vi sto opp i dag ved 7 tiden var det 22 grader ute. Og det er mye til å være her. Skal ikke klage. Nyter god været. Strømmen gikk til med på Evo i dag for noen minutter. Godt det var lyst ute så vi slapp å trene helt i mørket. Det var veldig få folk på Evo i dag. Er så deilig når det er så stille og rolig der. Klarer å fokusere mer på det jeg gjør. Har du fått trenet på noen hvis i dag?

Følg gjerne treninings kontoen min på instagram 

#trening #styrketrening 

2 thoughts on “Onsdags økten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *