Siste dag i mai

Nå har vi kommet til siste dagen i mai. Jeg har trenet 28 ganger i mai. Det er tre dager jeg ikke har fått trent i mai. Og må ikke glemme det fantastiske vært vi har hatt i mai her i Haugesund. Få søren å varmt det har vært. Trenger ikke å dra til syden for å få varme. Er vel nesten varmere her enn i syden. Sønnen min elsker å bade, så da passer det bra at det er så varmt for da kan han bade masse ute. Vi har vært mye oppi vangen å badet og i asalvika og djupadalen. Vi har vært med å badet med enestående familier og vært med på kino og spist pizza med de også. Vi  har fått nye venner gjennom enestående familier som vi har gjort ting sammen med.På 17 mai gikk Simen i tog og etterpå feiret vi videre på skolen. Etter det ble det en rolig dag. Jeg har spist lunsj sammen med ei venninne i Djupadalen. Sønnen min og jeg har fått vært på kino. Jeg har vært på kino alene. Håper juni blir like bar når det gjelder været. At vi kan få badet masse. Vi får startet  juni bra de vi skal til Bergen på lørdag. Håper det kommer mange bra opplevelser i juni. Så ønsker juni hjertelig velkommen. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *