Lørdag, trening og kino

Jeg er så utrolig støl i dag etter treningen i går. Skal ikke mange dagene med treningsfri før de blir støl på trening. Er så støl i låra. Har skikkelig problemer med å gå, hehe. Håper det ikke er så ille i morgen. Skal ha styrke trening i morgen. Vi reiser til Kristiansand neste lørdag. Så vil gjerne få lagt inn flest mulige treningsøkter før vi drar, siden det blir et par dager med treningsfri. I dag hadde jeg en kondisjons økt på ellipse maskin. Greide 40 minutter før jeg måtte gi meg. Pleier å stå mellom 45-60 minutter. Men var så støl i låra og ble fort svett og sliten i dag så det fikk holde. 

I dag var vi på kino og så Hotel Transylvania 3. Sønnen min har gledet seg til å se den en stund. En fin og morsom film. Han var stor fornøyd med filmen. Den er morsom. Lurer dere på om dere skal se den filmen så er det bare til å dra. Vi har selvfølgelig sett de to første filmene. Ellers har vi slappet av og tatt det med ro.  Her finner dere litt om filmen: https://www.filmweb.no/film/article1252696.ece 

Adam Sandler
at the 'Hotel Transylvania' Los Angeles Premiere, Pacific Theatres Los Angeles, CA 09--22-12/ImageCollect

Licensed from: ImageCollect / yayimages.com

#trening #kino 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *