De siste dagene

Dagene bare flyr avsted. Det er deilig vær her i Haugesund. På mandag var vi på gratis kino og så på Hakkebakkeskogen med ei venninne og hennes sønn. Vi hadde sett filmen før men det er en fin film og ungene syntes det var greit å se den igjen. Poppet popcorn hjemme og kjøpte brus på Narvesen da jeg hadde fått cola zero til 10 kr da jeg har tippet riktig på fotballkampene under VM. Så da ble det rimelig å gå på kino for oss. Må ha popcorn på kino syntes jeg. De ble med hit til oss og de spiste middag sammen med oss. Senere dro Simen og jeg på en kjapp badetur i vangen. Så kom de vi var sammen en liten tur tilbake til oss. 

I går ble det en tur på Evo  og tok en styrkeøkt. Det ble en god økt. Godt med energi. Var ikke så mange der når jeg kom men det kom en del etterhvert. Jeg kjører fullkropps program nå i sommer. Siden det fort blir en del fri på sommeren og vet ikke hvor mye jeg får trent per uke. Så mulig jeg deler opp programmet til høsten igjen når rutinene er på plass igjen. Senere på dagen passet vi han sønnen til venninnen min ei liten stund. Utpå ettermiddag dro vi på Amanda storsenter å kjøpte badebasseng til Simen. Han hadde fått bursdagspenger på forskudd. Greit med basseng i hagen de dagene vi ikke orker å dra på stranda. 

I dag har jeg trenet kondisjon. Tok 45 minutter på ellipsemaskin. Ble skikkelig svett i dag. Er ganske varmt inne nå. Deilig med en kondisjons økt også. Dagen blir så mye bedre når man starter dagen med trening. Humøret blir så mye bedre. Blir så daff de dagene jeg ikke får trent. Skikkelig avhengig av trening. Senere kom sønnen til venninnen min hit for å være her på overnatting. Så vi tok turen på McDonalds og spiste middag der. Når vi kom hjem ble det litt film og godis. Så har de hoppet masse på trampolinen i hagen. De stor koser seg. Håper de slokner for til kvelden. Dette blir Simen`s første ovarnattingsbesøk her hjemme. Så det var stas for han å få det, da han kun har sovet borte hos andre. 

 

2 thoughts on “De siste dagene

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *