Godt og varmt!

Det er helt utrolig hvor varmt det har vært de siste dagene. Det har vært over 30 grader i går og i forgårs. Det er helt sykt. Og det er for varmt for min del. I forgårs måtte vi gå til en anskaffelse av en stor gulvvifte. Hadde bare en bitteliten enn og den holdt ikke mål i denne varmen. Det blir regne badstue her i denne leiligheten. Vi var først og badet i Djupadalen og så dro vi til Jula for å få kjøpe vifta. Den var rimelig også. Betalte kun 179 kroner for den. Den funker utrolig bra. Glad for at vi kjøpte den. Til tross for varmen på fredag måtte jeg starte dagen med trening. Var deilig å komme inn på Evo siden de har aircondition. Til tross for det så svettet jeg veldig under treningen. Men det var så godt å få startet dagen med ei økt. Når jeg kom ut slå varmen mot meg. Det var helt utrolig å kjenne den varmen. 

I går var jeg barnevakt for ei venninne som skulle flytte alle tingene sine inn i den nye leiligheten sin. Det kan ikke ha vært deilig i den varmen som var i går. Men hun fikk flyttet alle tingene sine over til den nye leiligheten. I mens tok jeg med guttene på Mcdonalds. Og når vi kom tilbake badet de i bassenget vi har i hagen. Senere på kvelden var jeg invitert på tapas hos ei mamma til en gutt i klassen til Simen, sammen med ei annen mamma fra klassen. Det var veldig koselig. Det begynte å pøs regnet og tordne mens jeg var det. Det var deilig at det tordnet. Da fikk det klarnet litt opp. Har vært varmt i dag også men ikke så varmt som de to tidligere dagene. Vært levlig i dag.

Jeg startet dagen i dag med å trene på ellipsemaskin. Hele 45 minutter. Ble en skikkelig svettefest. Er så glad i og starte dagen med trening. I går fikk jeg ikke gjort det før jeg skulle være barnevakt og merket det utover dagen at jeg ikke hadde fått trenet. Så til neste gang skal jeg stå opp tidlig å få trenet først. I dag etter jeg hadde trenet dro vi opp til Haraldsvang sånn at Simen fikk badet. Der møtte han en gutt fra parallell klassen og broren hans. Han kosa seg veldig. Fikk han nesten ikke med meg hjem igjen. Vi skal være glad for det fine været vi har fått her i år denne sommeren. 

#sommer #ferie #trening #bade #bading 

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram!

 

 

 

 

One thought on “Godt og varmt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *