Jeg har fått Apple watch!

Jeg har bursdag i dag. Og i den anledning fikk jeg Apple Watch s3. Fikk den av mamma og stefaren min. Sønnen min “sladra” når han var ute med de i går. Har sagt til han at jeg ønska meg det. De har vært her i Haugesund i et par dager. Jeg fikk testet den når jeg dro på trening i dag. Sto en time på ellipsemaskin. Den har innebygd pulsklokke. Så gleder meg til å teste den ut når jeg skal trene styrke i morgen. Skal bli deilig å slippe det pulsbelte jeg har til den andre klokka. Belte og og klokke har en tedens til å miste kontakt spesielt når jeg tar knebøy, markløft og glutebridge. Det er irriterende. Med Apple Watch slipper jeg det problemet. Jeg bruker Mikke Mus ikonet som klokke. Den er festlig. Når jeg trykker på Mikke Mus sier Mikke hvor mye klokken er. Hehe. Holder på å bli kjent med klokken. Har ikke hatt Apple Watch før. 

Simen og jeg har vært ute og spist pizza på Dolly Dimples på Oasen storsenter for å feire litt. Ellers har dagen gått stille og rolig for seg. Fikk penger fra pappa og stemora mi. Var på Narvesen å fikk gratis kaffe og sjokolade. Jeg tok kaffen og Simen tok sjokoladen. 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *