Vektnedgangs skjema!

Jeg har laget meg et vektnedgangs skjema. Nå har jeg holdt meg til planen siden fredag. Og det har gått fint. I den anledning har jeg laget meg et vektnedgangs skjema. Rett og slett for å ha oversikt på vektnedgangen min. Har nå bestemt meg for å ha veiedag hver uke fremover. At det skal være en form for motivasjon til å gå ned i vekt. Har et hovedmål. Og så deler jeg det opp i flere delmål. Så skriver jeg opp dato når jeg har nådd vært mål. Sitter å tenker på hva jeg skal gi meg selv hver  gang jeg har nådd vært mål. Trenger en gulrot også. 

Tror det når man ser ting svart på hvit så blir ting litt mer reelt også. Skal ta litt bilder underveis å for å se på kroppen at det skjer noe. Har ikke vært noe god på bruke målebånd, så da vil jeg bruke klær og bilde som en form for måling. Nå jobber jeg med å bli bedre på å planlegge. Så starter med dette skjema. Skal bli andre type skjemaer etterhvert. Jeg har ikke skrivd inn hva jeg veier og delmålene før jeg tok bildet. Jeg vil ha det litt for meg selv enda for å se hvordan det går. Men kommer til å fortelle hvordan det går underveis.Så vil jeg dele tall og sånn etterhvert.

#vektnedgang #vektreduksjon

2 thoughts on “Vektnedgangs skjema!

  1. Flott å sette seg mål 🙂 Selv har jeg aldri slitt med vekt, jo i så fall vært for tynn. Men mål trenger man uansett i sitt liv 🙂
    Masse lykke til <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *