Det går fint med kosthold og trening!

I dag hadde jeg min andre dag på det “nye” programmet. Etter treningsøkten var jeg ganske skjelven i armene og skuldrene. Det var en tung økt i dag men det var godt når den var ferdig. Det var ikke så mange på evo i dag. Stille og rolig. Liker det godt når det ikke er så mage der. Jeg føler kan prestere bedre når det ikke er så mange rundt. Vet at folk flest har nok med seg selv. Men er rart med det. I dag sto det brystpress, push up, nedtrekk, skulderpress, roing, fronthev og pullovers. Kommer til å merke det i morgen. Når jeg kom hjem etter trening så var det å få i seg litt mat. Da ble det propud sjokoladepudding og mandler. Har fått dilla på propud og yt sine sjokoladepudding.

Jeg hadde beinøkt i går. Og det merker jeg i dag. Er ikke direkte støl men kjenner det i beina. Det er et bra program. Har kjørt det noen ganger før. Er en stund siden sist. Liker å veksle på full kroppsprogram og to splitt program. Så når jeg har kjørt dette programmet en stund går jeg tilbake fullkroppsprogram for en periode igjen.Prøver å ikke å kjøre meg fast i et system. Så over til kostholdet. Nå har jeg greid å følge kostholdsplanen i over ei uke. Og har ikke spist noe usunt på over ei uke. Det føles bra. Nå føler jeg ting går den rette veien i forhold til kostholdet og treningen. Jeg greide å få en god rutine med treningen ganske fort, men har strevd litt mer med kostholdet, men nå tror jeg det skal gå fint med kostholdet også. I morgen står kondisjons trening for tur. Skal få kjørt meg på ellipsemaskin.

#trening

 

4 thoughts on “Det går fint med kosthold og trening!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *