Crossfit mot kreft!

Til lørdag skal det være Crossfit mot kreft. I oktober var det Rosa sløyfe aksjon mot brystkreft, denne måned er det Movember. Så i den anledning så slår vi et slag for det. Har du hatt lyst til å prøve crossfit og du bor i Haugesund. Ta en tur innom på lørdag for gratis prøvetime hos Crossfit verftet. Ligger på andre siden av busstasjon. Ta kontakt med Andreas på denne mail adressa for å melde deg på: [email protected] Du kan gå inn på hjemmesiden deres her hvis dere vil ha mer informasjon: http://crossfitverftet.no/ 

Crossfit er gøy, slitsomt og variert. På verftet er det mange hyggelige folk. Et fint miljø. Du blir godt tatt i mot. Har ingenting å si om du er trent eller utrent. Alle velkomne her. Og det merker du fort. Hvis du har lyst ikke nøl. De har noe de kaller prøvemåned. Det kan du gjøre uten å binde deg og du får mer innblikk i hva crossfit er. er snart ferdig med min prøvemåned og kommer til å fortsette med crossfit. Syns det er veldig gøy og det er kjekt å trene med andre. Vi setter oss i sofaen og tar en kopp kaffe og prater etter endt time. Veldig koselig. 

Man and Woman Doing Crossfit on gym. Crossfit Series
Licensed from: dacasdo / yayimages.com

#trene #trening #crossfit

2 thoughts on “Crossfit mot kreft!

  1. Hei på deg du har kjempefin blogg vil du se på diktene mine ❤️ Å hjerne følge meg på Min vei 😊 du har verdens fineste blogg eit godt innlegg ❤️ Ha ein fin dag videre😊 følg meg😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *