CrossFit Open

Crossfit open er godt i gang. Jeg har meldt meg på. Økten ble lagt ut natt til i går og det ventet stor spenning på hva slags økt de hadde lagt ut. Vi må gjennomføre økten og legge inn scoren på crossfit games sine sider før mandag er over.  Dette blir spennende. Økten vi skal gjennømføre er denne:

Vi skal gjennomføre så mange runder vi klarer i løpet av 15 minutter med disse to øvelsene.  19 wallballs og 19 kcal roing.

Crossfit open varer i 5 uker. Det er mennesker fra hele verden som er med i denne konkurransen. Man utfører økten på sin Crossfit box og får en til å dømme seg når man tar økten.  Legger inn scoren på hjemmesiden til crossfit games. Man kan også se hvordan man ligger i forhold til andre rundt omkring i verden. Men for min del gjør jeg dette for å utfordre meg selv.

Bildet er fra Yay images

2 thoughts on “CrossFit Open

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *