Starte å blogge igjen

Denne bloggen har ligget i dvale ganske lenge nå. Har lyst til å starte på an igjen. Er mye som har skjedd siden sist. Sønnen min og jeg har flyttet til Albir i Spania. Har bodd her i 10 måneder nå. Jeg trener fortsatt CrossFit. Trener hos CrossFit Albir. Sønnen min går på norsk skole her i Spania.

Hovedsakelig vil jeg skrive om trening. Jeg har nå en drøm om å bli Crossfit coach. Og jobber nå mot å bli det. Jeg vil komme tilbake i et annet innlegg rundt flyttingen og trening i et senere innlegg. Men vi trives godt her i Spania og vi tar et ekstra år til her.

3 thoughts on “Starte å blogge igjen

  1. Velkommen tilbake 🤗 Det skal være fint i Albir. Jeg har et lite krypinn på Costa del Sol, hvor jeg koser meg noen uker/måneder i året 😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *