Sol og sommer

Akkurat nå er vi i Larvik. Vi fikk besøk av nevøen min og faren min i forrige uke. Vi reiste med tilbake til Larvik. Det har vært utrolig varmt de siste dagene her. Jeg har til og med fått tatt en liten dukkert. Lenge siden jeg har vært ordentlig ute i vannet. 

i dag har jeg fått treffet ei barndomsvenninne og fått møtt tvilling guttene hennes. Det var veldig koselig. Vi har ikke sett hverandre på mange år. Begge har flyttet til en annen by. Vi tok turen til Stavern og satte oss på en kaffe og tok oss noe å spise og drikke. Etter det tok vi en liten gå tur i Stavern. Det er veldig fint Stavern. 

Vi reiser tilbake til Haugesund i morgen. Blir der noen dager før vi reiser til Kristiansand og dyreparken. Har planer om å se noen filmer på kino før vi reiser til Kristiansand. Er gratis kino nå i juli. Denne uken er det Vaiana som går. Og så skal vi se på Hotel Transylvania 3 til fredag. 

Sun with sunglasses
Licensed from: adrenalina / yayimages.com

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *