Fredag den 13`s treningsøkt

I dag ble det en styrketreningsøkt. Det ble en fullkropps økt. Har ikke trenet på 6 dager og det merket jeg godt. Var gelè i beina under hele økta og når jeg var ferdig. Har vært i Larvik fra fredag til onsdag. Så da ble det kun en økt på lørdag når jeg var der. Og faren min og nevøen min var hos oss fra mandag til fredag. Vi kjørte med dem ned til Larvik på fredag. Så da ble det ikke noe trening da heller. Var ikke helt i form de dagene rett før de kom heller. Så ble noen dager med treningsfri. 

Hadde godt med energi i dag. Var litt folk der i dag men det gjorde ikke noe. Alle var opptatt med sitt og det var ikke noe kø til apparatene. Det er deilig når jeg får kjørt programmet i den rekkefølgen jeg pleier å kjøre det i. (Litt ocd haha). Kommer til å bli bra en bra støl i morgen. Syntes det er så godt å starte dagen med trening. Trener med suunto pulsklokke med belte når jeg trener styrke. Greit å kunne følge med på pulsen og hvor mange kalorier man forbrenner under treningsøkten. Når jeg kom hjem fra trening inntok jeg mager kesam med pasjonsfrukt. Den er så god. 

Her er programmet jeg kjørte:

  • Knebøy 3×10 – 55kg
  • Nedtrekk 3×12 – 41kg
  • Skulderpress 3×12 – 25kg
  • Markløft 3×4 – 80kg 
  • Brystpress 3×12 – 32,5kg
  • Glutebridge 3×15 med strikk
  • Roing i stativ 3×12 – 41kg
  • Bulgarske utfall 3×12 kroppsvekt
  • Pullups stativ med vekt 3×4 – 27kg

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *