Denne søndagen

Denne søndage startet jeg med å ta en treningsøkt. Det ble styrketrening i dag. Fullkropp programmet som jeg la ut her om dagen. Heldigvis var det meste av stølheten fra i går borte. Var noen folk der i dag og. Så det var godt å få trene uten å vær kjempe støl. Jeg bruker pulsklokke fra Suunto når jeg trener. Veldig kjekt når jeg trener styrke. Har sånn med belte. Det eneste kjipe med den er at innemellom når jeg tar knebøy eller markløft så kobler den litt ut hvis den ligger litt feil. I dag datt den ut titt og ofte. På lørdag gikk det helt fint. Så den er følsom på hvor belte er på kroppen. Så når jeg skal ha ny skal jeg ha sånn pulsklokke som måler pulsen på armen.

Så senere i dag tok vi bussen opp til haraldsvang, sånn at Simen skulle få badet. Selv om solen ikke kom helt frem har temperaturen vært deilig. Simen er en skikkelig badenymfe. Han badet i en time. Får han nesten ikke opp av vannet. Det er noe av det beste han vet. Har prøvd å få han til å drive på med svømming men det har ikke vært så interessant. Han går på speideren da. Veldig kjekk aktivitet. Vi gikk hjem igjen får å få litt trim. Så da har vi gjort litt denne søndagen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *