Dagens trening og middag!

Trening:

I dag ble det trening igjen etter å ha hatt 4 dagers treningsfri siden vi har vært borte. Det ble styrke igjen. Energien var på topp. Til tross for at jeg har uka mi. I går hadde jeg null energi. Det var som all lufta hadde gått ut av meg. Helt flat. Så heldigvis var jeg i bedre form i dag. Hele økta gikk fint og hadde en fin flyt med energi under hele treningsøkten. Nå i sommer kjører jeg fullkropps program siden det blir litt reduksjon i treningøkter pga at vi har dratt bort, hatt besøk og kommer til å hjelpe ei venninne med flytting. Det var en del folk når jeg kom men de forsvant rett etter jeg kom så det var ikke mange der mens jeg trenet. Kom en del igjen når jeg var ferdig. Liker at det ikke er så mange der når jeg trener styrke. Fikk tatt noen bilder. Så kjører dette programmet (har lagt det ut før): 

  • Knebøy 3×10 
  • Nedtrekk 3×12 
  • Skulderpress 3×12 
  • Markløft 3×4 
  • Brystpress 3×12
  • Glutebridge 3×15 med strikk
  • Roing i stativ 3×12 
  • Bulgarske utfall 3×12 
  • Pullups stativ med vekt 3×4 

Kjører knebøy og nedtrekk i ett sett, og skulderpress og markløft i et sett, og brystpress og glutebridge i et sett, og roing og bulgarske utfall i ett sett, og avslutter med pullups alene i et sett. Blir svett av den runden. 

Middag:

Vi tok middagen til kvelds. Middags favoritten min er fiskeboller i hvit saus. Jeg har ikke klart å lage hvit saus i de kjelene jeg har. Siden jeg har svidd sausen så har det ikke blitt til jeg har laget selv og da har jeg ikke spist det så ofte. Europris hadde tilbud tidligere denne måneden på nonsticker kjeler, så fikk en sånn når pappa var på besøk. I dag fikk jeg prøvd den kjelen til å lage hvit saus. Og jeg klarte det. Sausen ble bra. Juhu. Jeg klarte det. Så nå blir det mer fiskeboller i hvit saus fremover her. Så skjønner ikke hvorfor jeg har kjøpt en sånn før. 

#trening #middag #trene

Følg meg gjerne på Facebook og Instagram!

 

One thought on “Dagens trening og middag!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *