Søndags rabbel!

I dag har blitt en sløv dag. Jeg var å trenet i dag. Det ble 45 minutter på ellipsemaskin. Men resten av dagen har vi ikke gjort så mye. Bare slappet av. Fikk besøk av ei venninne i et par timer mens sønnen hennes var i bursdag. Hun kom innom oss siden at sønnen var i bursdag rett ved. Så det var koselig. Deilig med rolige dager også. Fikk solgt en ting i dag. Driver å få solgt ting jeg ikke bruker. Har så masse ting på loftet. Spesielt bøker har jeg mye av. Greit å få rensket opp litt. Lurer på å melde meg på det rydde kurset til Synnøve Skarbø. Rydd deg lykkelig. Trenger å få system på ting. Koster 399,- for 6 uker. Da får daglig mailer med ryddetips, ukentlige to do lister, medlem av egen facebook gruppe hvor man kan stille spørsmål til Synnøve og med mer. 

I morgen er det mandag igjen. Da begynner begynner jeg på et annet treningsprogram som jeg jeg har liggende. Da blir det delt opp i overkropp og bein. Så da blir det 4 dager med styrketrening i stedet for 3 i tre uker fremover. Gleder meg til en forandring. I helgen har jeg vært flink til å ikke spise noe form for usunt. Det er andre helgen på rad. Tenkte det  var greit frem til jeg kan ha litt kontroll på inntaket. Og til helgen som kommer skal Simen få feire bursdagen sin med guttene i klassen. Så da blir det nok til at jeg går litt utover planen da. Da venter jeg til da med å kose meg med ting som ikke er på planen. Håper dere har hatt en fin helg!

Businesswoman lying on sofa relaxing
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *