Rydd deg lykkelig!

Jeg har meldt meg på Rydd deg lykkelig med Synnøve Skarbø og Boligpluss. Det er et online kurs som går over 6 uker. Det koster 399,- Man får daglige mail med tips, oppgaver og inspirasjon. Hver uke får man en ukesoppgave og man får to do lister som man kan skrive ut osv. Så dette blir spennende. Har lest den første boken til Synnøve. Lånte den på biblioteket. Tenkte å kjøpe begge bøkene hennes etterhvert. 

Jeg trenger å få et system her. Ikke bare stappe ting i skuffer og skap. Ikke utsette ting hele tiden. Tenkte dette ville være et spark bak. Det at man får daglige mail med tips og triks kan være til god hjelp. Det er egen facebook gruppe hvor vi kan spørre Synnøve om råd. Er vel noe i det at hvis man rydder opp rundt seg så rydder man i hodet også. Gleder meg til å starte 24 september. 

Her har dere linken til påmeldingen: https://boligpluss.no/rydd-deg-lykkelig/ryddekurs-med-synnove-skarbo

Rydd deg lykkelig

3 thoughts on “Rydd deg lykkelig!

  1. Dette var et godt innlegg 🙂 Jeg skal virkelig lese om dette kurset. Trenger å få system på ting jeg også 🙂
    Tusen takk for tips 🙂
    Ha en fin kveld <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *