Julebord!

På lørdag var jeg på julebord med CrossFit Verftet. Har ikke vært på julebord på mange år. Så det var gøy å få være med på julebord. Jeg var med på å stelle i stand siste finishen på lørdags formiddagen. Og det ble så fint. Masse fine lys ble hengt opp rundt omkring. Vi hadde runde bord. En scene til bandet som spilte. Og masse annet julestæsj.

Julebordet startet med bordsetting kl18.00. 18.30 var det åpningstale og Quis. Det bordet jeg satt på vant. Så det var veldig moro. Kl 20 var det tid for å spise. Det ble servert pinnekjøtt. Er ikke så glad i kjøtt men spiste litt av kjøttet og masse potet og kålrotstappe. Det var god stemning rundt bordene. Kl.20.45 var det pakkelek. Alle medlemmene hadde med seg en pakke hver. Vi skulle ta med en ting hjemmefra. Noe som ikke var så dyrt. Veldig gøy. Jeg fikk en iphone lader, noen fikk nisselue, jeg ga bort en lykt til å ha telys i. Masse fint som ble gitt bort. + noen litt rare gaver, men er det som er moro. Det var en slager. Så hadde vi premieutdeling eller pris utdeling vil jeg heller kalle det. Det ble gitt ut diplom til årets nykommer, årets crossfit, årets treningspar osv. Veldig fin måte å gi oppmerksomhet til de som har skilt seg ut på et vis. Og så etter det kom bandet på scenen og spilte i over  timer for oss og festen fortsatte.

Alle var i godt humør. og promillen steg i takt med timene som gikk. Det var lenge siden jeg hadde drukket. Så ble fin i farta. Det var utrolig gøy. Jeg holdt ut til ca halv to. Og da hadde jeg gjespet en god stund. Det er en herlig gjeng å være sammen med. Du føler deg med i gjengen. Det er som ei sa til meg under festen de blir som familie. Det var ikke et kjedelig sekund. Det ble solgt drikke til rimelig pris. 30 kr uansett hva du ville ha. Stor kosa meg. Nå er det et år til neste gang. 

Jeg våknet opp med skikkelig skallebank. Men tok et par paracet og så forsvant skallebanken. Så bortsett fra det var jeg i fin form i går. Jeg hjalp til med å rydde i går opp etter julebordet. Var masse å gjøre. De trengte de folka som kom til å hjelpe til å rydde opp. Du så tydelig at det hadde vært fest der på lørdag. Så fikk jeg tiden til å gå litt fortere. Alt i alt en vellykket kveld på lørdag.

#julebord

2 thoughts on “Julebord!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *