Før/etter bilde og trening

Jeg startet august med en skikkelig god styrkeøkt. I dag fikk jeg lagt pulsbelte slik at den ikke mistet kontakt med pulsklokken når jeg tok knebøy og markløft. Den er litt ømfintlig for det. Men fytti og jeg svetter om dagen. Svetten renner med en gang. Det er aircondition på Evo men det blir varmt nok når man trener. Jeg forbrant mange kalorier i dag og. Måtte til å med legge på vekt på par av øvelsene for det begynte å bli lett. Nedtrekk og og roing i stativ var de øvelsene jeg måtte øke i. Sist kan jeg tok de kjente jeg at jeg måtte øke neste gang og det ble i dag. Gøy å kjenne fremgang. Trenet etter det fullkroppsprogrammet jeg har lagt ut tidligere. Vurderer å ta et to splitt program når Simen begynner på skolen igjen og vi er tilbake i vanlige rutiner igjen. 

Litt av min meny i dag:

  • Frokost: Rugsprø med avokado, ost og skinke + et glass melk
  • Ettertrening: Yt sin proteinpudding og mandler
  • Lunsj: Proteinbrød med makrell i tomat og eple + et glass melk
  • Middag: Proteinbrød med fiskeburger og potetsalat

I dag tok jeg et etter bilde. Vekta har stått stille en stund. Så da var det greit å sjekke ut på bilder om det var noe forskjell. Og det var en forskjell. Før bilde er fra november og etter bilde er fra i dag. Og det var litt forskjell. Så jeg har bestemt meg for å ta litt bilder jevnlig for å se forskjell. Har ikke vært noe flink med målebånd. Så da er det greit med bilder for å se forskjell. Trengte det nå, få en boost til å fortsette til å spise sunt. 

2 thoughts on “Før/etter bilde og trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *