Vært på shopping med sønnen!

Det har vært overskyet i hele dag og det regnet litt til morgenen i dag. Så startet dagen med trening som vanlig. Trenet 45 minutter på ellipsemaskin. Fytti det var tungt i dag. Kjente jeg var veldig seig i beina. Men jeg ga meg ikke. Svetten renner med en gang. Kunne vel nesten ha vridd opp t-skjorten etterpå. Er litt trøkkene varmt i dag. 

Simen hadde bursdag nå i juli. Han hadde noen penger igjen etter bursdagen. Siden det ikke var noe strand vær i dag, så ble det litt shopping på Extra leker i dag for sønnen min. Siden vi ikke har bil tar vi bussen bort. Han er en stor Kaptein Sabeltann fan. Han har Den sorte dame og Grevinnen (båten til Kaptein Sabeltann og Greven av gral). Så han kjøpte noen figurer og noen kanoner til båtene. Ble et sengesett og noe annet tilbehør han kunne ha til båtene sine. Fikk gull mynter med på kjøpet. Han kjøpte noen ting i dyreparken.Simen var stor fornøyd med kjøpet. Fikk mye for pengene. Vi avsluttet med Mcdonalds. Simen tok barnemeny med nuggets og jeg tok kun QP uten chips ved siden av. 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *