Det er freddan!

Da var det fredag igjen. Syns det er fredag og mandag hele tiden. Tiden går så sykt fort. Snart er sommerferien over og Simen skal tilbake på skolen og det er tilbake til rutiner. Denne sommer har det vært utrolig bra vær. Det har vært skikkelig sommer her i Haugesund. Og det har vært knall. I dag var det tid for styrketrening igjen. Og det var tungt i dag. Merket godt på kroppen at jeg har lagt på ekstra vekt på et par øvelser. Kroppen var ganske seig i dag. Kjente det på siden av lårene når jeg tok knebøy og merket det var tungt for armene når jeg tok nedtrekk og roing i stativ. Jeg kom meg litt tidligere på trening i dag, da jeg sto litt tidligere opp. Skal begynne å stå opp litt tidligere fremover sånn at jeg ikke får helt sjokk når Simen begynner på skolen igjen. Ble en Nocco med pære smak i dag før jeg dro på trening. Lot den virke litt før jeg gikk. Tar meg ti minutter å gå til Evo. Så det blir litt oppvarming på vei bort. Avsluttet med foam roller for å løse opp i spenninger i skuldrene. Blir fort anspent.

Det regner i dag, så vi tar det helt med ro i dag. Trenger ikke å skje noe hver eneste dag. Siden det er fredag slår vi til med en Grandiosa. Så går litt utenfor planen min i dag. Til frokost ble det, det vanlige: rugsprø med avokado, ost og skinke + et glass melk og etter trening ble det proteinrød med makrell i tomat, epler og et glass melk. Neste helg er det Silda Jazz. På lørdagen skal vi på barnejazz. Fikk gratis billetter av DNB. Så det blir spennende. Det varer i to timer. 

#trening #pizza #helg #ferie

2 thoughts on “Det er freddan!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *