Pride parade og flytting opp!

I dag droppet jeg å dra på trening. Vi valgte å dra ned til sentrum og se på Pride paraden som gikk av stabelen i dag. Veldig flott å være med på det. Har aldri vært med på Pride parade før. Var et godt oppmøte. Det var flere enn de hadde regnet med. Vi så kun på paraden. Tok en kjapp tur til byparken der paraden hadde endestasjon bare for å sjekke litt, men var der kun i et par minutter før vi gikk hjem igjen. 

Vi har nå fått beskjed om at vi kan flytte opp i andre etasje her i det huset vi bor. Det er veldig lytt her vi bor. Og det har bodd studenter over oss her i de tre årene vi har bodd her. Så da blir det godt og komme opp. Slippe å høre at det går noen over oss og høre de kommer inn seint om kvelden etter de har vært ute. De som bodde over oss sist flyttet ut i juni. Så det har vært kun meg og Simen i huset. det har vært deilig. Vi har fått nye eier av huset. Så ting har tatt litt tid. Men skal vi få kommet oss opp. Det skal bli godt. Få ryddet opp i ting og tang. Har begynt med å sette opp ting på loftet. Har ikke fått nøkkelen enda men tenke det var greit å få noen ting opp allerede. Så kan jeg få sortert litt ting. Om det er noe jeg skal selge eller kaste. Får litt trim av å gå opp og ned de trappene. Så det får blir min trening i dag. Simen gleder seg til å komme opp i leiligheten over her. Jeg og selvfølgelig. 

Leiligheten opp er helt lik den vi har. Så tenkte jeg skulle sette møblene litt annerledes enn de står nå. Fornye litt. Godt å fornye seg litt og få litt forandring. Så blir godt å bli ferdig. Er en prosess selv om det bare er en etasje opp. Gleder meg til å få nøkkelen.

Moving boxes
Licensed from: phovoir / yayimages.com

#flytting #prideparade 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *