Flytting opp i andre etasje!

Nå har vi fått nøkkelen til andre etasje. Og vi har allerede begynt å få ting opp. Stuebordet var ikke så tungt å bære opp. Simen og jeg klarte å løfte opp sofaen og sengen min sammen. Han er bare 12 år, så syntes det var bra gjort. Han løftet opp de svære madrassene sine selv til og med. Jeg har tatt opp noen andre ting. Er glad jeg ikke dusjet etter jeg hadde trenet. For når jeg hadde tatt opp sofaen og sengen min ratt svetten skikkelig. Så ble det en god dusj etterpå. Vi har hatt et måltid her allerede. Tror jeg blir ganske støl i leggene i morgen. Har gått mye opp og ned disse trappene.

Så dette er det vi bruker søndagen til. Vi er glad for at vi endelig får flyttet opp. For se på dette som litt rydding i tillegg. Kvitte meg med ting jeg ikke lenger trenger osv. Det sto et spisebord her allerede og det var greit siden vi ikke hadde et. Her oppe er det skap på to av rommene. Det er deilig. Har ikke det det ned. Hadde noen få kommoder. Men det er ikke nok. Så har blitt litt klær oppå kommodene og. 

Ble litt sigen etter jeg hadde spist. Så måtte sette meg ned se litt på Beverly Hills og ta en kopp kaffe for å få våknet litt og få litt energi igjen. Så var det å sette igang igjen med å få ting opp. Det var ei som hadde sett en gammel annonse jeg hadde på facebook med noen spill jeg hadde lagt ut. Og spurte om de var solgt og det var de ikke. Så fikk solgt noe i dag også. Så ble dobbelt opp med positive ting i dag. Gleder meg til å bli ferdig her. Får fortsette med resten i morgen. Nå er jeg helt gåen i kroppen. 

#flytting 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *