Dag 2 av flytting

Hele dagen i dag har gått til å flytte opp ting. Jeg er så sliten. Blir tidlig kvelden i dag. Har ikke trenet i dag siden jeg ville gjøre mest mulig her hjemme. Og har fått gjort mye. Så er ikke mange tingene igjen. Har solgt pulten min og gitt vekk en kommode. De blir hentet i morgen og på onsdag. Skal få begynt å vaske ut av kjøkken skapene i morgen. I morgen skal jeg ta en liten økt på ellispemaskin. Merker det har så mye å si for energien resten av dagen. Merker jeg orket mer i går etter etter jeg hadde trenet. Høres rart ut men det er som om kroppen våkner mer når jeg har fått trenet. Fikk gått over 10.000 skritt i dag da. Så har fått litt trim. Har skikkelig sandpapir i øyne nå. Så blir å se litt på Beverly Hills 90210 før jeg tar en meditasjon og så går i sengs. Simen hjalp til i dag og med å bære opp tv og tvbenken. Så han har vært flink til å hjelpe til i denne prosessen. Så det har gjort at i har fått flyttet opp de store tinge opp ganske fort. Så har jeg kunnet fokusere på de mindre tingene. Så regner med at det går ganske radig i morgen. 

Couple moving house
Licensed from: phovoir / yayimages.com

#flytting

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *