Aldri tomt!

Jeg bærer opp ting etter ting. Og jeg føler det vil aldri ta slutt. Akkurat som om det aldri blir  tomt i leiligheten. Har fått tatt ut mye og bæret opp ting i den andre leiligheten. Og ser nede at det begynner å bli tomt men allikevel dukker det opp små ting. Og det gir den følelsen av at det aldri tar slutt og blir helt tomt. I dag startet jeg med å vaske kjøkkenskapene. Og så vasket jeg doen og vasken på badet, Ville begynne med vaske fordi jeg var lei av å gå å bære. Lei av å gå opp og ned de trappene. Gleder meg til leiligheten er tom og ferdig vasket. Sånn at jeg kan kun konsentrere meg om å sette ting på plass i den denne leiligheten. Da kan jeg ta det litt mer med ro, og det å sette opp ting er mer gøy enn å pakke ned og ta det ut av og inn i en leilighet. 

Blir mye flytte prat her men det er ikke så veldig mye annet som skjer her. Annet enn at jeg dro å trenet før jeg gjorde noe annet. Og det merket jeg var lurt. Siden jeg orker mer og energien min blir bedre etter å ha trent først. Hadde mer giv i dag enn i går. Tok litt å spise og en kopp kaffe og satte i gang nede. Etter vaskingen tok jeg opp noe flere ting opp. Etter å ha bæret flere ting opp tok jeg en dusj. Nå sitter jeg i sofaen og slapper av og blogger litt. Må ha meg en god pause nå før jeg gjør noe mer. Ha en god ettermiddag alle sammen!

Licensed from: darkmoon1968 pixabay.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *