Lys i enden av tunnelen

Nå begynner jeg å se lys i enden av tunnelen når det kommer til å bli ferdig med leiligheten nede.Nå har jeg fått den meste ut. Mangler kun å få opp bokhyller men det skal jeg å hjelp til. Så i morgen går til å vaske vegger i leiligheten Er så sliten nå. Men når denne uken er over er jeg helt sikker på å være ferdig med den leiligheten nede. Så da kan jeg fokusere på å komme i ordentlig orden her oppe. Da trenger jeg ikke å stresse sånn som jeg gjør nå. Får nå er det jo noen som skal inn nede og de må inn ganske fort nå siden de begynner på høyskolen til uken. Så når nøkkelen er levert kan jeg jobbe i mitt eget tempo. det skal bli så godt. I dag er jeg skikkelig trøtt og sliten. Var med på live healing og meditasjon i kveld. Det var godt å være med på. Bare slappe helt av og koble helt ut. Er alternativ av meg. Men det kan vi komme tilbake til senere. 

I kveld skal jeg legge meg tidlig. I morgen skal jeg droppe trenings økten og bare fokusere på å vaske nede. Må få gjort mest mulig nå de dagene fremover nå. Vil bare bli ferdig. Merker jeg har hatt godt av og trene før jeg begynner på vasking og utryddning, men det tar jo opp en del av tiden siden jeg ikke har bil og må gå frem og tilbake til Evo. Tar 10 minutter en vei. Så totalt tar det 20 minutter bare med å gå, så kommer den tiden jeg bruker på treningen. Men vi får se. Gleder meg til lørdag når vi skal på jazz. Da får vi et par timer med avkobling fra flytting og vasking. Og det trenger vi. Simen trenger å få litt fokus nå siden det blitt litt med flyttingen. Så får vi litt kvalitets tid sammen. 

person in a hood walking toward the light
Licensed from: liwei12 / yayimages.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *