Ferdig i morgen!

Det ser ut til at jeg kan bli ferdig med utvasken i morgen. Jeg fikk vasket veggene i stua, kjøkkenet, gangen og det ene rommet i dag. Så da er det de to andre rommene og resten av badet og gulvene igjen. Og det skal bli godt å levere nøklene. Bare fokusere på å komme seg på plass her oppe. Vi var på middag hos ei venninne og sønnen hennes i dag. Det var godt å få det avbrekket fra alt med vasking og flytting av ting. Bare skravle og kose seg. Tror det var godt for Simen og komme seg opp til dem. Fikk spaghetti og kjøttdeig. Det var godt . Lenge siden jeg hadde spist det.

Må få tatt å gjort litt yoga her hjemme. Er så stiv i nakken etter all flyttingen og vaskingen. Få løst opp litt. Håper jeg får tatt en styrkeøkt til lørdag eller søndag. Har ikke fått tatt noe for styrketrening denne uken. Bare kondisjon. 2 ganger. Men til uken er jeg klar for vanlige rutiner igjen med trening. Så det skal bli godt. Gleder meg til vanlige rutiner, Har hatt på radioen for å gjøre vaskingen litt lettere. Her har det gått i P4. 

Licensed from: RitaE pixabay.com

washing the dishes
Licensed from: Ivonne Wierink / yayimages.com

 

Radio
Licensed from: leeser / yayimages.com

 

 

 

 

 

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *