Silda Jazz

Siden onsdag har det vært Silda Jazz her i byen. Og det har vi fått vært litt med på. I går fikk jeg gratis billett til konserten med Anthony Strong. Han kommer fra England. Han synger sine egne låter og kjente sangere sine sanger. Det var første gang jeg hørte han i går. Han var flink. Dnb delte ut gratis billetter til de 15 første som kom inn bank filialen i Haugesund. Og jeg var en av de heldige 15. Så det var gøy. Det var god stemning og han var flink med publikum og hadde god humor. Det varte i 1 1/2 time. Det var halvannen time med god musikk. Han spilte to av Stevie Wonder sine sanger. Greit å koble av gårsdagen med en konsert. Sitte å høre på god live musikk. Trengte dette etter ei hektisk uke med flytting å vasking. Gjorde meg ingenting å dra alene. Selv om det hadde vært hyggelig med selskap. 

I dag var det tid for Barnejazz. Dnb delte ut billetter til de første som sendte mail til dem. Det var vi og heldige og fikk gratis billetter. Møtte opp en time før. Da hadde de aktiviteter for barn. Alle fikk boller. De voksne fikk kaffe. Ungene fikk capser, såpebobler, bag og sjokoladehund på pinne. Bandet som spilte heter Good Time Charlie. De var veldig flinke de og. Det ble dans, allsang og moro. Flinke til å få med seg barn og voksne. Simen koset seg han og. Syns det var gøy å få med seg det. Dette ble en fin fin lørdag. Konserten varte i 45 minutter. 

Bildene fra innsiden ble ikke så bra. Kamera mitt på telefon er ikke så veldig godt når det blir litt mørkt . Så noen av bildene ble ikke så bra.

#jazz #sildajazz

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *