Småtteri igjen

Har enda ikke blitt helt ferdig med leiligheten nede. Men det har med at jeg har ventet på folk som skulle komme å hente ting som jeg har gitt bort og jeg har ventet på huseier skal komme, sånn at jeg fikk hjelp med å bære opp et par bok hyller. Det er det eneste som står igjen nede. Jeg har fått vasket vegger og skap i hele leiligheten + badet. Har fått vasket gulvene i på to av soverommene og på badet. Så mangler bare å få vasket gulvet på det siste soverommet, stua og gangen  igjen. Huseier kommer i morgen. Så da får jeg tatt resten. Men det går fort. I går tok jeg helt fri sånn at Simen og fikk kosa oss. Det var en fin dag. Det trengte vi etter de siste dagene. Så nå får jeg fokusert på å få ting på plass. Var greit å bli kvitt ting. Få rensket opp i ting. Etterhvert skal jeg få tatt det som ligger på loftet og sortert litt av tingene der, få solgt litt ting. 

Licensed from: jarmoluk pixabay.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *