Shopping og trening!

I dag fikk jeg endelig trenet styrke igjen. Det var så digg å få gjort det i dag. Fikk jo ikke trenet styrke i løpet av hele forrige uke. Det eneste jeg fikk gjort av trening i forrige uke var to konisjonsøkter. Det er jo ingenting når det gjelder meg. Trener 6-7 ganger i uken. Tre styrke økter og 3-4 kondisjons økter per uke. Så nå er det tilbake til normalen. I dag fikk jeg stått opp tidligere enn jeg pleier. Nå starter skolen opp igjen til torsdag så da er det greit å begynne å venne seg til å stå opp tidlig igjen. Det var litt tungt i dag men det helt fint. Det var lite folk når jeg kom. Liker det at det ikke er så mange der. Var ferdig når det begynte å komme en del folk. Jeg dro ned til butikken for å handle litt. Og der hadde de mager kesam pasjonsfrukt til 40%. Så da ble det den til etter treningsmat. Syns den er så god. 

Var en tur inn kjøpesenteret som ligger rett på ned siden av oss. Markedet som det heter. Jeg var en tur innom Nille og Søstrene Grene. På Nille kjøpte jeg to matbokser. En til sønnen min og en til meg. De var på tilbud til 50kr for begge to. Så det var et røverkjøp. På Søstrene Grene kjøpte jeg en bunke med shopping list ark, mealplanner (ukesmeny), dailyplanner list og noe klistremerker som passer til planlegging. De var så fine. Det var en fin pris på de også. Jeg har tenkt så lenge at jeg må begynne å planlegge mer. Så nå har jeg det jeg trenger til det. Så nå er det ingen unnskyldninger.

Har du noen god tips innen planlegging? Legg gjerne igjen en kommentar på det. 

#trening #planlegging 

2 thoughts on “Shopping og trening!

  1. Sett deg ned en gang i uka f.eks mandag og skriv ned hva du skal ha til middag resten av uken. Bruk handlelisten til å skeive opp alle matvarene du trenger til middagene. Gå i butikken og “storhandle” 1 – 2 ganger i uken. Det sparer man både tid og penger på. La listen ligge fremme. Når du ser det er noe du begynner å bli tom for så skriv det opp og handle det med på en av de dagene.
    For en daglig planlegger, bruk tid en gang i uken og skriv opp det du vet skjer i løpet av uken. Alt av skole, trening, behandling, osv. Skriv på under veis om det kommer noen flere “plikter” som kommer i løpet av uken.
    Ha en rutine på å sjekke ukesplanleggeren hver kveld/ettermiddag for å få oversikt på din neste dag.
    Dette er bare noen tips, men gjør det du føler er best for deg 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *