Trening og den nye klokka!

I dag har jeg trent styrke. Fikk stått opp litt tidlig i dag sånn at jeg fikk dratt på trening tidlig. Det var det vanlige fullkropps programmet som ble tatt i dag. Det gikk veldig fint med styrketreningen i dag. Eneste var at markløften var utrolig tung i dag men resten gikk veldig bra. Jeg fikk testet Apple Watch på styrke treningen Og den fungerte veldig fint. Deilig å slippe det pulsbelte rundt brystet. Deilig å slippe at at klokka og belte mistet kontakt. det skjedde stadig vekk med den andre pulsklokken. I dag hadde klokka kontakt med pulsen under hele treningsøkten. Merket at klokken målte pulsen like bra som den forrige klokken. Så for er det er den like god og til å stole på som den andre. Merket at pulsen lå slik den pleide med denne som den andre klokken Plusset med Apple Watch er at jeg slipper det belte og at klokken ikke mister kontakten med pulsen. Det som også er bra med Apple Watch er jo og at jeg får målt annet av aktiviteten også. Hele aktiviteten for dagen. Alt blir loggfort. Og det gikk ikke med den andre klokken. Hatt lyst på Apple Wacht lenge, men det koster masse penger. Jeg var heldig å få det i gave. Var inne på tanken å kjøpe en annen type klokke men alt koster en del penger hvis man skal ha en skikkelig klokke. 

Får jo beskjed på klokka når jeg har fått en ny melding på messenger, sms osv. Den har mange fine funksjoner. Liker at den ikke er så stor. Syns mange av sportsklokkene er så store. Apple Watch er liten og enkel i utseende og det liker jeg godt. Jeg kan bytte reimen på den og hvis jeg vil. Nå har jeg den nyeste varianten også. Så den kan jeg ha en god stund. I går fik jeg prøvd den på ellipsmaskin og på styrketrening i dag. Er fornøyd så langt. I morgen er det skolestart her i Haugesund. så da er det tidlig på ann igjen og tilbake til vanlige rutiner. Så da får jeg trenet enda tidligere igjen.

#trening

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *