Helg!

Da var det fredag og helg igjen. Her i Haugesund var det skolestart i går. Simen både gruet seg og gledet seg litt. Når jeg følgte han inn i skolegården ble det klemming på bestekompisen. Så tror ikke det var så ille å begynne heller. I dag har jeg tatt storhandelen. Skal prøve å stor handle. Det jeg har gjort er å handle litt nesten hver dag. Og det vil jeg slutte med. Vil heller handle en til to ganger i uka. Så nå har jeg planlagt bedre. Har skrevet handleliste og holdt meg til den. Så har begynt bra men jobben blir å holde på den vanen.  Må jobbe med planlegging på andre måter også. Få mer struktur på hverdagen siden jeg ikke jobber.

Det var uvant å stå opp så tidlig igjen. Nå har vi kunnet sovet lenge i 2 måneder. Med unntak når vi dro til Kristiansand. Men det er godt å komme i gang med rutiner igjen. Så det ble tidlig på`n med treningsøkter i går og i dag. Er godt å bli tidlig ferdig med treningen. Det er deilig å starte dagen med trening. Får kicket kroppen skikkelig i gang. I dag sto det styrketrening på planen. Hadde fullkoppsprogram i dag. men til uka tar jeg to splitt program for å få variasjon i treningen. Er glad for at jeg ikke tok helt fri fra treningen i sommer. Har holdt på treningen etter beste evne for å ikke skli helt ut av de gode vanene. Jeg syntes det er vanskelig å komme tilbake i rutiner igjen hvis jeg tar for lenge pause.

Til uken er den full uke med opp tidlig. Men nå skal helgen nytes. I dag hadde jeg wiener pløse i lompe til middag. Det er det lenge siden jeg har spist. Men det er så godt. Jeg startet dagen med to rugsprø med ost og skinke med et glass melk ved siden av. Etter trening ble det yt proteinpudding og mandler. Til lunsj ble det karbonadedeig med avokado og kålrotstappe. Kvelds ble det rugsprø med ost, skinke og avokado med et glass med melk ved siden av. Eller jeg byttet kvelds maten med middag.Middagen ble kvelds og kvelds ble middag. Ble litt babbling fra meg her denne fredagskvelden. 

2 thoughts on “Helg!

  1. Da har hverdagen startet hos dere også ja 🙂 To som har begynt skole her også. De gledet seg ikke så mye, da de ville ha lengre ferie. 4 og 6 trinn våre to.
    Fint at sønnen din møtte kompisen. Da ordnet det seg sikkert 🙂
    Barna våre er glade for at det er helg igjen etter kun to skoledager. Til uka blir det fem skoledager på de da de begynner for fullt.
    Ha en fin helg sammen med dine <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *