Vært på bruktbutikken!

I dag dro vi til bruktbutikken for å se om vi fant et bord som Simen kunne ha ved siden av senga si. Han fant et veldig fint nattbord som passet bra til å ha ved siden av sengen. Den er grå og trehvit. Veldig tøft. Jeg fant et skrivebord jeg skal ha inne på det ene soverommet vi har tilovers. Har tre soverom. Skal bruke det til kontor. Og i og med at jeg ikke ha bil så måtte vi bære det hjem. Det er et lite stykke men det blir jo langt når du skal bære noe så stort hjem. Selv om de ikke er så tunge blir det tung over tid. Og det ble mange pauser på veien hjem.Simen var flink til å bære nattbordet sitt hjem. Ble ganske svett av bære det skrivebordet hjem. Det var deilig å komme hjem. Syns det er gøy å kikke i bruktbutikker. Har kjøpt en del brukte ting. 

Så når jeg kom hjem var det å starte på middagen.Hadde fiskeburger, poteter og gulerøtter til middag. Så det var en enkel middag. Hadde jeg satt meg ned med en gang jeg kom hjem hadde jeg blitt sittende og jeg hadde ikke fått laget middag: Da hadde jeg endt opp med å smøre noen brødskiver. Startet dagen og uken med styrketrening. Var utrolig trøtt i dag. Men det var godt når jeg var ferdig. Ellers skjer det ikke noe spesielt denne dagen.

#brukthandel #bruktfunn #bruktbutikk #gjenbruk 

4 thoughts on “Vært på bruktbutikken!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *