Trening og veie dag!

I dag hadde jeg ukens siste styrketrening. Det var litt seigt i dag men kom meg igjennom. Tar de tyngste øvelsene først. På det første settet tar jeg knebøy og nedtrekk og andre settet er markløft og skulderpress. Det er utrolig tungt.Når jeg er ferdig med de er det verste over. Da går det litt lettere på slutten. På slutten har jeg brystpress og glutebridge i et sett og roing stativ og bulgarske utfall i ett annet sett. Det var godt når jeg var ferdig. Tok en Nocco med pære smak før jeg dro på trening får å få ekstra kick. Den er så god.

Jeg veide meg til morgenen i dag før jeg spiste og da viser vekten at jeg har gått ned 1,7 kg. trodde nesten ikke mine egne øyne. Det var gøy. Måtte dobbel sjekke for å se om det var rett og det var det. Så det var en knall start på fredagen og helgen. Gir litt boost til å fortsette med å spise sunt og gå ned i vekt.  Hadde tenkt å begynne med to splitt program denne uken men har lagt det programmet et lurt sted så må ta en leiting etter det nå i løpet av helgen så jeg får startet med det til uken. Trenger litt forandring i treningen. Nå har jeg kjørt det fullkroppsprogrammet ganske lenge. Kroppen trenger en forandring. 

#trening 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *