Synnøves system!

Jeg stakk en liten innom Notabene på kjøpesenteret som ligger rett ved oss. Skulle bare på bunnpris en tur men tenkte å bare å ta en rask tur innom Notabene. De fant jeg Synnøve Sakrbø sin siste bok på tilbud. Den kostet 49kr. Så da måtte jeg slå til å kjøpe den. har lest den første boka og jeg har meldt meg på rydde kurset hennes Rydd deg lykkelig som hun skal ha med Bolig Pluss. Bøkene hennes heter Synnøves System. Skal begynne med den boka i dag. Da er jeg litt forberedt når kurset starter. Kanskje jeg har kommet litt i gang med ryddingen. Men mest av alt er jeg mentalt forberedt. Så da starter jeg september med å lese en rydde bok. 

4 thoughts on “Synnøves system!

  1. Ja jeg så dette rett etter at jeg kommenterte. Men det var 24 september 🙂 Jeg visste ikke da at det var felles oppstart , men det er det jo. Jeg skal også melde meg på dette og gleder meg til å starte.
    Frem med søppelsekker og kasser hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *