Rydd deg lykkelig! har startet

I går startet kurset rydd deg lykkelig. Fikk ikke begynt i går men startet i dag. Denne uken er det fokus på klær. Så nå har jeg dratt klær ut av skapene og hentet noe fra loftet. Har fått puttet noen klær i en bærepose som jeg skal gi bort til Fretex. Noe har jeg kastet. Fant til og med noen klær til Simen som passet nå. Så da var bare å få lagt det i vaskemaskin å få vasket det. Så da passet de fint at vi fikk begynne med klær sånn at Simen får brukt de klærne før de blir får små. Har noen klær som er for store til han men de legger i det en skapet og sparer det til det passer. Gleder meg til å få skikkelig orden her og få kastet og kvittet meg med ting jeg ikke trenger. Dette  er et spark bak. Skal få dratt innom kommunen i morgen å få tak i en søppelpose som jeg kan sende med søppelbilen når de henter søppelet her. Begynte med treningstøyet og gikk over til barnetøyet. Kommer tilbake med flere bilder etterhvert.

2 thoughts on “Rydd deg lykkelig! har startet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *