Prøvemåned hos CrossFit Verftet!

I går bestemte jeg meg for å ta en prøve måned hos CrossFit Verftet. Jeg hadde prøvetime på lørdag. Jeg syns timen var gøy. Man ble sliten på en en hel annen måte. Ble veldig støl i går, så fikk brukt noen muskler jeg ikke har fått brukt på den vanlige treningen min.Har meldt meg på til en time kl 9 i morgen. Så er spent på hvordan den blir. Det blir ikke som den timen jeg var på nå på lørdag. Jeg kjente jeg trengte forandring og tror dette er den forandringen jeg trenger. 

Jeg er ikke noe flink til å utfordre meg. Er jo lenge siden jeg sluttet å trene med personlig trener. Så etter jeg sluttet å trene med han så har jeg ikke lagt på vekter og stort sett kjørt det samme programmet hele tiden. Har hendt at jeg har noen uker med et annet program men så har jeg gått tilbake til det fullkroppsprogrammet jeg fikk av pt`n. For hvis det kom noen uker der jeg ikke fikk trent så mye styrke så tok jeg fullkropps programmet for da fikk jeg trent hele kroppen. 

For å få progresjon må man snu litt på ting. Siden kroppen blir fort vant til ting så må man for få progresjon. Enten med å legge på vekter eller gjøre noen andre øvelser. Så ved å gå på timer hos Crossfit verftet så får jeg den variasjonen jeg trenger. Siden det er instruktør som legger opp timen så får du lagt opp variasjon for deg uten at du tenger å tenke på det selv. Og så er det jo sosialt ikke minst. Jeg som ikke er i jobb så er det godt å komme på de timene og være sammen med andre mennesker. 

Så nå er jeg spent på hva jeg tenker og om hvor jeg står når denne prøvemåneden er over. Men tror dette blir positivt på mange måter. 

Two dumbbells near each other on a box
Licensed from: Wavebreakmedia / yayimages.com

#trening #trene #crossfit

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *