Onsdagens crossfit økt!

I dag var jeg på min tredje time med crossfit. Er jo alltids litt spennende å komme inn nå i begynnelsen. Siden det alltids er nye folk siden det er flere timer løpet av en dag og i løpet av en uke. Er jo en del folk som går der. Men i dag og ble jeg møtt av noen hyggelige mennesker. Du blir ikke stående alene. Som ny blir du dratt med. I dag skulle vi være tre i lag. Og da kom det ei dame bort og spurte om jeg ville være med henne og ei annen. 

Til oppvarming i dag så ble vi delt opp i to gruppen. Vi sto i ring og holdt på kosteskaft. Så skulle vi enten flytte oss enten til høyre eller venstre. Instruktøren sa høyre eller venstre. Da skulle vi flytte oss den veien han sa og skulle flytte hånden til naboen sin kosteskaft og uten at den skulle gå i bakken. Gikk kosteskaftet ned i gulvet fikk vi straff. Det var for eksempel 5 utfall osv. Han sa hva straffen var når vi mistet kosteskaftet. Veldig moro. 

Når vi hadde vi gjort det gikk vi tre og tre sammen. Først skulle vi gjøre 80 calorierow og så skulle vi gjøre 80 jumpbox og så hoppe dobbelt med hoppetau (hsuker ikke navnet på øvelsen) Vi delte de 80 oss tre imellom. Etter vi hadde tatt den runden med 80 på alle tre øvelsene så begynte vi på en ny runde med tre øvelsene, men da skulle vi ta 60 på hver som vi delte oss i mellom og så 20. Fikk pulsen opp og ble andpusten. Svetten rant godt på slutten. Denne timen var litt lettere enn de første. Men allikevel så var den slitsom på sin måte. Men det var godt at denne timen føltes lettere siden den timen jeg var på i går var tung.

Som de andre timene ble det en kopp kaffe og litt skaravling i sofaen etter endt time. Veldig koselig. Så da blir det ekstra hyggelig og sosialt.  Tror jeg kommer til å fortsette etter endt prøvemåned. 

Så når jeg kom hjem inntok jeg en propud protein milkshake med pære og vanilje smak. Den er veldig god. Deretter var det bare å komme seg i dusjen. Gleder meg til i morgen og ny time. 

#trene #trening #crossfit

2 thoughts on “Onsdagens crossfit økt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *