Freddan

I dag er det fredag igjen. Tiden går så utrolig fort. Vi har akkurat hatt en film kveld. Filmen vi har sett er Sune på bilferie. Utrolig morsom film. Så den via Netflix. Fin familiefilm. Skal se en ny Sune film neste fredag. Så har du ikke sett den så burde du få den med deg. 

Jeg startet dagen med en crossfit time kl 9. Det var en skikkelig svettefest av en time. Vi begynner med å trene litt knebøy. Fikk trent litt på teknikken i dag. Har vært litt for foroverbøyd når jeg har trent knebøy alene, så da var det greit å få rettet litt opp i det. Teknikken min har nok sklidd litt ut etter jeg sluttet med pt. Etter det så tok vi en runde med roing, box jump over og dumb bell lunge. Det var tungt og slitsomt, men det var deilig etterpå. 

Etter crossfit timen var det å komme seg hjem å få spist litt og dusje. Fikk slappet av litt før jeg dro avgårde på Yoga time. Er så godt å få tatt en yoga time og få løst opp i stive muskler. Er avhengig av å gjøre yoga for å holde nakke og skuldre avslappet. Sliter med å være stiv og anspent så da er det godt å gjøre yoga for å holde stivheten borte. Merker hvis det går litt for lang tid så stivner jeg til. Så må gjøre det minst en gang i uka. Skulle vært flinkere til å gjøre noen øvelser hjemme. Men syns det er lettere å dra på en time med instruktør. 

Licensed from: Ichigo121212 pixabay.com

Woman sitting in yoga position
Licensed from: LightFieldStudios / yayimages.com

#trening #trene #yoga

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *