Helgen!

Denne helgen har det ikke skjedd så veldig mye her. Vi har tatt det helt med ro. I går startet jeg dagen med en crossfit økt. Det ble en skikkelig svettefest. Men det var  gøy. Timen i går var skikkelig effektiv. Da var det 6 minutter med amrap (as many reps as possible).Vi går sammen to og to. Så først tar den ene en runde og så den andre. Så bytter vi på annen hver gang i de 6 minuttene. Første runden var det disse øvelsen 6 burpee box jumpover og 6 kettlebell swing i 6 minutter og så hadde vi 3 minutters pause. Neste runde hadde vi 6 box jump over og 6 situps. Og i siste runde 6 box jumps og 6 jumping pull ups. Vi holdt i 6 minutter i hver runde før vi fikk pause. Fikk kjørt oss skikkelig da. Så når vi var ferdige satt vi oss ned i sofaen og tok en kopp kaffe før turen gikk hjem. Trengte det før jeg gikk hjem. Jeg har blitt hekta på CrossFit.

Litt senere ut på dagen i går tok vi turen til biblioteket en tur og lånet noen filmer. Så vi hadde en film kveld i går også. Da så vi på Slipp Willy fri. Jeg så den på kino når den kom ut. Det var fint å se den filmen igjen i går sammen med Simen. Mange år siden jeg så den sist. Blir litt nostalgisk da. Ellers så tok vi det helt med ro. 

I dag har det blitt en sløv dag. Vi har tatt det helt med ro. Jeg har tatt en treningsfri dag. Men det ble jaggu en film i dag også. I dag så vi Kaptein Sabeltann og skatten i Lama Rama. En flott film. Simen er en skikkelig Kaptein Sabeltann fan. Vi lånte den filmen på biblioteket også. Veldig kjekt å kunne låne filmer gratis. Sånn alt i alt. En veldig stille og rolig helg. Har vært noen helger på rad hvor det har skjedd litt ting. Skal få prøvd å få planlagt den kommende uken i kveld. 

#film #trening #helg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *