Egen trening

I dag ble det egentrening på meg siden jeg ikke fikk vært med på morgen timen. Jeg må få trent så tidlig som mulig for at energien min skal være grei utover dagen. Orket ikke å vente helt til en av ettermiddags timene. Blir så sløv og det blir vanskeligere å komme seg avgårde når det blir langt ut på dagen. Siden jeg har mulighet til å trene på dag tid så gjør jeg det. Jeg har fått en grei rutine på det. Når jeg først har fått en vane så liker jeg det sånn. Men sånn er det vel for de fleste. 

Starter med litt oppvarming og så går jeg over til knebøy. Begynner litt forsiktig. Varmer opp med kun stanga og så legger jeg på litt og litt vekter. Tok ikke så mange kg som jeg pleier. Men tok en del på for det om. Jobbet litt med teknikken. Jeg tok heller litt flere sett i stedet, siden jeg ikke tok like mye vekter på som jeg pleier. Etter knebøy tok jeg markløft. Tok ikke fullt like mye vekter på der heller som jeg pleier men tok heller litt flere repetisjoner og sett i stedet. Det tok bra selv om jeg ikke gjorde helt som jeg pleier når jeg har trenet på egenhånd. 

Avsluttet trening med litt lett trening på overkroppen. Føler jeg har fått trent overkroppen bra på timene tidligere denne uken, så da ville jeg ikke kjøre så tungt i dag. Nå har jeg trent på CrossFit Verftet i en hel måned og tiden har gått så utrolig fort. Det har vært utrolig gøy. Så ser frem til en ny måned på CrossFit Verftet. I morgen er det CrossFit mot kreft. Det pleier å være to timer på lørdager. En som er fra kl 10 til kl 11 og en fra kl 11.15 til kl 12.15. Men i morgen blir det kun fra kl 10 til kl 11. Med 50 plasser og flere instruktører. Blir spennende og se hvordan den timen blir. 

#trene #trening #crossfit

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *