Siste dagen i året!

I dag er det sisten dagen i året. Jeg startet dagen med å være med på nyttårswoden til crossfit verftet. Det ble to timer med trening. vi starter med oppvarming og så delte vi oss opp i grupper på tre. Så fant vi frem utstyret vi trengte. Gikk litt gjennom noen av øvelsene. Selve økten varte i 1 1/2 time. Da gikk det i ett uten stopp. Vi delte øvelsene på tre. Men man blir kjempe sliten. Rekker såvidt å hente seg litt inn før man må til pers igjen. På slutten var jeg helt gåen i armene. Når vi var ferdig så var jeg så sliten og så svett at det dryppet svette av håret mitt. Pluss jeg var helt spreng rød i ansiktet. Men utrolig godt å være ferdig. Disse øvelsene var vi igjennom:

  • 200 double unders (hoppetau)
  • 100 handstand push up
  • 200 Box jump
  • 100 pull ups
  • 200 Abmat situps
  • 100 Pistol squat
  • 200 push ups
  • 100 Wallball 
  • 200 burpees
  • 100 Toes to bar
  • 200 Kettlebells swings
  • 100 burpees boxs jump overs
  • 200 airsquats 
  • 18 Bar muscle ups 

På noen av øvelsene fikk alternativer hvis vi ikke kunne gjennomføre de på vanlig måte. Så var det å komme seg hjem å få tatt en dusj. Og så fikk Simen og jeg tatt en tur i butikken og handlet litt. Har koset oss med pizza og potetgull. Har til og med rukket å være ute en tur for å se på noen som har sendt opp raketter. Blir å ta en tur ut kl tolv for å se også. Gleder meg til å ta fatt på et nytt år. Godt nytt år til deg!

Licensed from: nickgesell pixabay.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *