Jeg klarte det!

Jeg ble med på desember challengen til Crossfit Verftet om å ta 1500 burpees i løpet av desember. Og i dag tok jeg mine siste hundre burpees. Trodde ikke helt at jeg skulle klare å ta 1500 stk, men det gjorde jeg altså. Tenkte at jeg burde ha satt en egen grense på 1000, men så tenkte jeg at jeg skulle gi det et forsøk og så fikk det gå som det gikk. Selv om vi dro til Larvik i julen så fikk jeg til å ta tre hundre i løpet av de dagene vi der. Så når vi kom tilbake til Haugesund så hadde jeg bare hundre stykker igjen. Vi kom hjem i går kveld. Så i dag bestemte jeg meg for å dra bort på Crossfit Verftet å ta de siste hundre for å bli ferdig. Jeg skal være med på nyttårswoden i morgen og den varer i 2 timer så jeg regner med at jeg ikke orket å ta de siste hundre etter timen og vet jo ikke om det blir burpees i timen heller. Så da ville jeg være safe på at jeg hadde tatt alle før timen i morgen. Timen starter klokken 10 i morgen. Vi er 24 stykker som skal kjøre hardt på i morgen men det blir nok moro og veldig slitsom. Blir en flott avslutning på treningsåret med to timer med trening. Gleder meg til veien videre med crossfit fronten. På kvelden skal jeg og Simen feire nyttårsaften bare oss to så det blir en stille og rolig kveld for oss. 

~Hilde~

Licensed from: Keifit pixabay.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *