Burpees challengen!

Er med på burpees challengen til CrossFit verftet. Det går ut på å ta 1500 burpees i løpet av desember. Jeg ligger nå gått ann. Jeg har tatt 1000 frem til nå. Jeg tok 130 stykker etter trening i dag. Ville komme på et rundt tall. Hadde 870 før trening. Så da fikk jeg 1000 med de jeg tok etter treningen.Så jeg må få tatt de 500 siste før desember er over. Men er noen dager igjen så det går nok bra. Kjekt være med på challenge da har man noe konkret å jobbe mot. Var litt spent om jeg kom til å klare men det ser lovende ut foreløpig. 1000 stk er bra det men det blir ekstra gøy og å ha tatt 1500. Er veldig spent hva januar challengen blir.  Har du fått trent i dag?

~Hilde~

Burpees
Licensed from: blanaru / yayimages.com

#trene #trening #crossfit 
 

2 thoughts on “Burpees challengen!

  1. I dag har det ikke blitt trening, men jeg kjenner x-cross timen fra i går. Tok litt tøying og noen yoga øvelser for å myke opp litt, men det regnes ikke som trening for min del. Heier på deg og de 500 siste “burpeesene” ila desember 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *