Onsdagens økt!

Da var onsdag alt igjen. Tiden går så alt for fort. Ikke mange dagene igjen til julaften. Og ikke så lenge igjen til nyttårsaften heller. Driver å skal planlegge 2019. Hva målene mine skal være for det kommende året. Det er ikke lett. Jeg har ventet på å blitt flyttet over til det nye systemet til blogg.no. Fikk litt panikk når det sto at: 9. april 2019 vil blogsoft stenges og bloggene på plattformen slettes! Blogsoft avvikles og vil etter 9. april 2019 ikke lenger være tilgjengelig for brukerne. Denne bloggen er ikke flyttet over til blogg.nos nye publiseringsløsning og slettes fra plattformen 9. april.Jeg er med i parnter programmet til blogg.no. Sender en mail til support. Fikk tilbake det var gjort en feil og jeg skal overføres til det nye bloggsystemet. Ble lettet da. 

Men over til dagens økt. Det var en økt som heter Marston med amrap på 20 minutter. Der skulle vi gjøre 1 markløft, 10 toes to bar og 15 burpees over the bar (altså hoppe over stangen etter vi har tatt en burpees) på en runde. Vi skulle ta så mange runder vi klarte i løpet av 20 minutter. Det var tungt å gjennomføre men klarte 6 runder. Så er fornøyd med det. Hadde høy puls og svetten rant som bare det. Svettet så mye at det rant inn i øynene når jeg stoppet. Det svei veldig i øynene. Vi starter alltid timene med oppvarming. I dag varmet vi opp med strikk. Tok de rundt beina og gikk med beina breit over gulvet og så gikk vi sidelengs. Så tok vi good mornings. Avsluttet med en øvelse som heter vindmølle. Da tar vi armene på motsatt fot annen hver gang. Så fant vi frem stenger å fant ut av hvilken vekt vi skulle ha til markløften under hoved økten. Vi tar alltid en prøve runde før vi starer på økten. Det var godt med litt hardere økt i dag siden mandags- og tirsdagens økten ikke var fullt like tunge. Misforstå meg rett det er tungt men noen går litt lettere en andre økter. 

Ha en fin onsdag!

~Hilde~

#crossfit #trening 

2 thoughts on “Onsdagens økt!

  1. Hei!
    Kult at du trener Crossfit 🙂 Kunne godt ha tenkt meg å startet med det, men tiden strekker ikke til.
    Jeg er Zumbainstruktør, og har timer hver dag hele uken. Har du prøvd Zumba? Vet at det ikke er skikkelig styrketrening, men du får nok trent hele kroppen her også 🙂
    https://zumbabrazfitpal.wordpress.com/

  2. Pål Magne: Crossfit er veldig gøy. Har ikke prøvd Zumba før. Akkurat nå har jeg nok med Crossfit. Men kan hende jeg prøver det ved en senere anledning 🙂
    Skal sjekke ut bloggen din.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *