Koselig søndag!

Jeg tok en tur bort på CrossFit Verftet og tok en egen trening i dag. Var ingen der da jeg kom. Tok øvelser på sparket. Ble knebøy og markløft med stang og vekter. Tok hiptrust og glutebridge med strikk. Så tok jeg 50 stk burpee til burpee challengen. Må ta noen hverdag sånn at jeg rekker å ta alle jeg skal ta innen desember er over. Vil få til denne challengen. Så avsluttet jeg med skulderpress med stang. 

Litt ut på dagen fikk jeg en telefon av ei venninne som lurte på om vi ville treffe henne og sønnen på byen i dag. Vi tok turen til Markedet (kjøpesenteret i byen) først. Kikket litt i butikker. Så tok vi turen til Haugli bakeri Tesalongen og koset oss litt meg boller og cookies. Etter det stakk vi turen innom Julemarkedet på rådhusplassen. Ble ikke så lenge siden det regnet. Men det var godt å få kommet seg ut og ha luftet seg litt. 

Når jeg og Simen kom hjem spiste vi litt mat og så satte vi på filmen Julekongen på tv via Viaplay. En fin og koselig julefilm. En koselig søndag ble dette 🙂

Nå håper jeg at jeg kommer over på det nye bloggsystemt snart. 

Christmas ball hanging on a pine tree
Licensed from: AlisLuch / yayimages.com

 

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *