En stund siden sist!

Jeg skrev at jeg ville jobbe med bloggen hver dag på et eller annet hvis. Med det mente jeg ikke nødvendigvis å skrive et innlegg hver dag. Men jeg har ikke skrevet innlegg på en stund og vil jo skrive litt oftere enn jeg har gjort til nå. Og det skal jeg gjøre noe med. Prøver å planlegge mer rundt bloggen. Hva jeg skal skrive om, når og hvor ofte jeg skal skrive. Ellers går hverdagen sin gang. Vi har kommet tilbake i rutiner. Har fått trenet så og si hver dag. Jobber med kostholdet. Jeg har gått ned det jeg gikk opp i jula. Men utenom at jeg gikk litt opp i julen og tatt det av igjen, vekten har stått stille ganske lenge nå. Og jeg vil jo gjerne mer ned i vekt. Blir et kort innlegg men kommer sterkere tilbake. 

Planning Process Means Plan Method 3d Illustration
Licensed from: stuartmiles / yayimages.com

 

One thought on “En stund siden sist!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *